Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-01-20, 01:45   #1
 
Philjays avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 649
Sharp$: 3798


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Allsvenskan 2011, inför!


Snart börjar försäsongen till Allsvenskan dra igång, yeees! Silly-season snacket är i fullgång på flera forum på WorldWideWebb.

Allsvenskan, denna både älskade och hatade liga, gråhimmel och söndriga gräsmattor kontrar ibland, och tyvärr allt för ofta, ner de fina sommar-matcherna under blå himmel och de perfekt gröna gräsmattorna.
Alla skriverier om sthlms klubbarna, ja i 90% av fallen är det faktiskt sthlms klubbarna det handlar om. ofta om hur på den senare tiden dåligt det gått för lagen. '(bortse gnaget guldet 09). Alla tårar som fälls under sommar försäljningen då man inser att klubbens bästa spelare blivit såld och så vidare..

Jag är förmodligen ganska ensam om att hålla på HBK, men hey man måste stå upp för sin stad! Önskar och Hoppas att Pep får några fantastiska år med klubben innan han går vidare i sin tränarkarriär!

Läste precis ett par gudomliga ord på vårt allas kära sportbladet!

"Ny Espanyol-spelare i HBK
19 januari 2011, kl 11:18 Skrivet av Johan Darin Anmäl !
HBK satsar hårt inför allsvenskan. Tränaren Josep Clotet Ruiz snoddes framför näsan på MFF och nu börjar samarbetet med Espanyol börja bära frukt.
La Liga-klubben har redan levererat mittfältaren Ivan Diaz till hallänningarna. Nu är näste på plats. Brasilianske anfallaren Ricardo Cavalcante Mendes, eller Ricardinho kort och gott, provspelar med klubben.
21-åringe har inte lyckats slå sig in i Espanyol men kommer med varma vitsord.
– Vi har fått goda rekommendationer från Espanyol. De har inte plats för honom i truppen just nu, men tycker ändå att det är en intressant spelare, säger Mikael Kaller, klubbdirektör i HBK till Hallandsposten.
Ytterligare två provspelare finns på plats. Mittfältaren Robson Silva de Assis, 22, spåddes en lysande framtid i tonåren men karriären har pekat nedåt de senaste åren.
26-årige Eirik Markegård är anfallare och gjorde 15 mål på 28 matcher för Follo i norska andraligan förra säsongen.
Alla tre provspelare följer med till HBK:s träningsläger i Norge.
"

Unge Kristoffer Thydell, född 93, kommer förhoppningsvis förtsätta blomma och få förtroende av nye tränare Pep. Fler unga spelare som Sise, magyar, samuelsson, görlitz och raskaj tar förhoppningsvis vara på tiden med en internationell tränare så att de senare kan ta klivet ut i europa!

Annars tror jag som vanligt på att Elfsborg kommer bli tuffa, trotts avbräcket på deras duktige anfallare Denni Avdic! Det har 06's guldlås tillbaka i form av augustsson och jönsson. ( Kanske flippar dem, kanske floppar dem) Vi får se.
Malmö lär också bli ett jobbigt gäng, känns som att de byggt upp en bra stomme med de unga spelarna, nya arenan och de fantastiska fansen! Malmö tappade sin guld hjälptränare pep till bollklubben och det ses av många som ett stort avbräck, vi får se vad han kan tillföra i HBK.
IFK GBG ska man aldrig räkna bort! kan bara önska dem lycka till!

Heja HBK!
Philjay är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-20, 02:41   #2
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 975
Sharp$: 2021

Allsvenskan 2012
Stats: 2 - 1 - 0
ROI: 146.67%
Vinstprocent: 66.67%

Standard

kan du berätta mer om vad som gäller för dom spelarna, är det lån med köpoption lr?
Lemasive är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-20, 12:15   #3
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 4
Sharp$: 10
Standard

Philjay,

glöm inte att det går att kolla på Kristiansandsturneringen på norska NRK2 ikväll. kostar 129 spänn men då får man alla matcher, plus lite annat tjafs i en månad.

Ikväll är det Halmstad - GAIS.
ninjafotboll är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-20, 14:39   #4
dNa
 
dNas avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 868
Sharp$: 255
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lemasive Visa inlägg
kan du berätta mer om vad som gäller för dom spelarna, är det lån med köpoption lr?
Kommer du köra igenom hela säsongen i år igen med dagbok och sånt?
dNa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-20, 17:17   #5
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 975
Sharp$: 2021

Allsvenskan 2012
Stats: 2 - 1 - 0
ROI: 146.67%
Vinstprocent: 66.67%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dNa Visa inlägg
Kommer du köra igenom hela säsongen i år igen med dagbok och sånt?
Ja, det är tanken det.
Lemasive är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-20, 17:26   #6
 
AndreasB1897s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Blekinge
Inlägg: 1 792
Sharp$: 3864
Standard

Allsvenskan är ointressant
__________________
Twitter: @AndreasB1897
AndreasB1897 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-20, 17:27   #7
 
Korsikanens avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Falun/Stockholm
Inlägg: 363
Sharp$: 1

Tävlingsallsvenskan
Stats: 30 - 31 - 5
ROI: 95.88%
Vinstprocent: 49.00%

Standard

Blev inspirerad av Lemasive att göra ett projekt allsvenskan själv. Tänkte också höra ifall någon vill tävla lite och se vem det går bäst för genom hela allsvenskan? Insats - Sharp$, summa - obestämd, än så länge.
Korsikanen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-21, 11:23   #8
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 17
Sharp$: 438


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Philjay du är inte ensam om att hålla på HBK
ottis är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-21, 12:11   #9
 
calahans avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 950
Sharp$: 724
Standard

Hade varit kul om de som känner sig manade valt ut ett lag att skriva lite om innan starten. Alltid bättre att få inblick av folk som följer laget. Kan ta mig an Trelleborgs FF, känns inte som någon annan följer det laget här
calahan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-21, 15:21   #10
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 975
Sharp$: 2021

Allsvenskan 2012
Stats: 2 - 1 - 0
ROI: 146.67%
Vinstprocent: 66.67%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av calahan Visa inlägg
Hade varit kul om de som känner sig manade valt ut ett lag att skriva lite om innan starten. Alltid bättre att få inblick av folk som följer laget. Kan ta mig an Trelleborgs FF, känns inte som någon annan följer det laget här
Det tycker jag låter som en bra ide, jag kan skriva om Djurgården men jag föreslår att man inte skriver om laget förrän om i mars när man huvudsakligen vet vad för spelare som är aktuella för startelvan och det har tränats och spelats lite matcher.


Edit : Jag kan gärna ta emot, alla dessa "krönikor" och sedan kan vi ha ett lag per dag fram tills avspark i AS. Låter det bra?
Lemasive är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-21, 15:51   #11
 
mackyyys avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Malmö, Sthlm,
Inlägg: 551
Sharp$: 6328

NHL 2014/15
Stats: 83 - 122 - 11
ROI: 115.74%
Vinstprocent: 40.49%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av calahan Visa inlägg
Hade varit kul om de som känner sig manade valt ut ett lag att skriva lite om innan starten. Alltid bättre att få inblick av folk som följer laget. Kan ta mig an Trelleborgs FF, känns inte som någon annan följer det laget här
Väldigt intressant upplägg. Kul om det genomförs också

Angående TFF har du rätt, men lite fel ändå Känner två spelare där, som jag både lirat med och emot. Följa är väl att ta i, då MFF ligger betydligt varmare om hjärtat, men snackar en del fotboll med dessa killar.
mackyyy är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-21, 16:01   #12
 
calahans avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 950
Sharp$: 724
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lemasive Visa inlägg
Det tycker jag låter som en bra ide, jag kan skriva om Djurgården men jag föreslår att man inte skriver om laget förrän om i mars när man huvudsakligen vet vad för spelare som är aktuella för startelvan och det har tränats och spelats lite matcher.


Edit : Jag kan gärna ta emot, alla dessa "krönikor" och sedan kan vi ha ett lag per dag fram tills avspark i AS. Låter det bra?
Låter bra det. Som du har nämnt är det inte lönt att skriva något än.
calahan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-21, 19:13   #13
 
AndreasB1897s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Blekinge
Inlägg: 1 792
Sharp$: 3864
Standard

Jag kan ta Bajen om någon vill veta något om Sveriges hetaste liga?
__________________
Twitter: @AndreasB1897
AndreasB1897 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td